Shoplog | Feel Unique en Selfridges


Sales! Wie koopt er niet graag iets met korting? Toen ik zag dat de sales bij Feel Unique en Selfridges gestart waren aarzelde ik niet om enkele dingen van mijn wishlist te bestellen. 

Feel Unique



Sarah Chapman Skinesis Starter Kit
Ik had al een tijdje een setje van Sarah Chapman op het oog en toen er in de sales 15 % korting op was kon ik het niet laten om dit te bestellen. Deze set bevat Ultimate Cleanse, Dynamic Defence, Overnight Facial, Eye Recovery en een Professional Cleansing Mitts. Deze Starter Kit is exclusief verkrijgbaar bij Feel Unique.

Colab Travel Kit
Over de Colab droogshampoos had ik al gelezen op enkele Engelse blog en er stond een setje met verschillende flesjes in promotie. In de Travel Kit steken 5 verschillende droogshampoos.

Selfridges




Bij Selfridges gaven ze 10% korting op alle beauty. Ik bestelde enkele dingen van Charlotte Tilbury.

Festive Rose Gold Lip Cosmetic Bag
Een wijnkleurige toiletzak met roosgouden lippen en tekst.


Filmstar Bronze & Glow
Een universele bronzer en goud glazende highlighter verpakt in een prachtig doosje.


Lip Lustre Luxe Colour-lasting Lip Lacquer in Sweet Stilleto
Een hoogglanzende lipgloss die 6 uur lang zou blijven zitten.


Wonderglow Skin Illuminator
De Wonderglow geeft je een instant glow en hydrateert tegelijk je huid.


Wat denk jullie van mijn aankopen? Kochten jullie iets in de sales bij deze webshops?

Reacties

  1. Wat heb jij fijne spulletjes gekocht! I love Charlotte Tilburry en REN moet ik dringend eens gaan ontdekken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Charlotte Tilbury is 1 van mijne favoriete merken op dit ogenblik

      Verwijderen
  2. Oh amaai, zeg ,wat een geweldig leuke haul! Je hebt je best gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja he, gewoon ervan geprofiteerd dat er korting was en natuurlijk gezien dat we de verzendingskosten er uit konden halen want bij Selfridges is dat toch 15 pond.

      Verwijderen
  3. Wauw, heel leuke aankopen! Ben ook heel benieuwd naar de Filmstar Bronze and Glow.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten