Inglot | Freedom System

 

Ik had al veel gelezen over het Poolse merk Inglot maar aangezien er geen winkel in België was had ik nog niets van dit merk getest. Maar daar is verandering in gekomen nu er een winkel in Hasselt geopend is.

Ik besloot om hun bekendste product uit te testen: het Freedom system. Een palet dat je zelf kan samenstellen. Je kan kiezen uit oogschaduw, blush , lippenstift en wat je maar wil. In aparte paletjes of alles in 1 palet. Zelf heb ik één van 5 en één van 10 oogschaduwen.





Dit zijn de kleuren in mijn paletten.



31, 409, 42, 487, 112R




54, 337, 461, 341



153, 402, 460

De oogschaduw is goed gepigmenteerd en heeft geen fall-out.

Hier zie je een van mijn favoriete kleurencombinaties.





Hebben jullie make-up van Inglot in jullie stash?

Reacties

  1. Mooie kleuren heb je gekozen! Ik heb met INGLOT gewerkt toen ik nog mua was, maar nu heb ik er niks meer van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grote Inglot fan hier! De pigmentatie us gewoon subliem!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat vind ik ook wel. Zeker voor die prijs, want dat valt heel goed mee

      Verwijderen

Een reactie posten