OP #3


Vandaag laat ik jullie zien wat ik de voorbije weken aan producten heb opgebruikt. Deze keer zit er ook wat make-up tussen.


Mineralize Skinfinish Natural in Medium van MAC
Dit poeder gebruik ik dagelijks. De lege verpakking hou ik bij want als je er 6 hebt kan je deze inruilen voor een lipstick. (Jammer genoeg niet in de Benelux)

3 in 1 Shine Fortyfying Fast Dry Base Coat / Top Coat van Kiko
Eén van mijn favoriete base en top coats. Alleen al omdat deze snel droog is.

123 Perfect CC Cream van Bourjois
Deze CC cream gebruik ik dagelijks. 

Sensibio H2O Micellair water van Bioderma
Ik gebruik dit micellair water elke dag om mijn make-up te verwijderen. De back-ups staan klaar.

Purity Made Simple van Philosophy
Heb dit kleine flesje van mijn favoriete cleanser opgebruikt. Het flesje zelf ga ik houden om het vullen als ik op vakantie ga.

Anti-Transparant Invisible for Black & White Deodorant van Nivea        

Mijn favoriete deodorant.

Spa Secrets Miracles of Bali Shower Gel en Shower Foam van Kruidvat
Ik was aangenaam verrast door beide producten en ga ze zeker nog opnieuw kopen, alleen al voor die zalige geur.

Ook deze maand heb ik een tegenvaller en deze potjes ga ik gewoon wegsmijten, ook al zijn ze niet opgebruikt.



Hope in a Jar & Hope in a Jar Night van Philosophy
Zoals je in mijn review kon lezen reageerde mijn huid op deze producten.

Wat hebben jullie zoal opgebruikt de laatste tijd.

Reacties