Lorac | PRO Palette


Vandaag iets wat al heel lang op mijn wishlist stond: het Pro Palette van Lorac. 

Het is een heuse zoektocht geweest om Lorac te kunnen vinden maar bij Ulta Beauty in Philadelphia heb ik het merk eindelijk gevonden en kon het dan ook niet laten om het Pro palette mee te nemen.

Is het echt zo'n een musthave?






Het Pro Palette bestaat uit 8 matte en 8 glanzende kleuren.




Bovenste rij: White (Mat), Cream (Mat), Taupe (Mat), Lt. Pink (Mat), Mauve (Mat), Sable (Mat), Espresso (Mat), Black (Mat)



Onderste rij: Nude (Glanzend), Champagne (Glitter), Gold (Glanzend), Lt. Bronze (Glanzend), Pewter (Glanzend), Garnet (Glanzend), Deep Purple (Glanzend), Slate (Glanzend)



De oogschaduwen zijn heel zacht en heel gepigmenteerd. Ze blenden mooi uit en hebben geen fall-out. 

Je krijgt bij dit palette nog een mini Behind The Scenes Eye Primer bij.



Het is inderdaad een musthave palette. Ik heb het intussen al enkele malen gebruikt en heb er zeker geen spijt van dat ik het gekocht heb. Het palette gaat vaak gebruikt worden, dat weet ik nu al. 

Ik kocht het bij Ulta en kost $ 42,00 (zonder tax).

Wat vinden jullie van dit palette? Hebben jullie het ook?

Reacties

  1. WANT! Jammer dat ik geen LORAC ben tegengekomen in augustus en september in Hawaii.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop dat je er ooit eentje te pakken krijgt want het is echt een aanrader

      Verwijderen
  2. Ik heb het ook gekocht en heb er zeker geen spijt van, wat een geweldige textuur! Ik heb het 2e palette ook gekocht en da's ook een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi! Geniet ervan want het lijkt mij een bijzonder pareltje.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten