Shoplog | FeelUnique

 

Vooraleer ik mijn shoplogs van tijdens mijn vakantie op jullie loslaat hebben jullie er nog eentje van voor mijn vakantie te goed. Ik kon het niet laten om tijdens een promotie op FeelUnique enkele dingen te bestellen. 
First Aid Beauty FAB Faves To Go Kit


De kit bevat de Ultra Repair Cream, de Facial Radiance Pads en de Face Cleanser. Dit setje had ik al eens eerder gekocht. Van de Facial Radiance Pads en de Face Cleanser kan je al een review vinden.

Maybelline New York Eraser Eye Concealer in Nude


Deze had ik al een keertje gekocht. De review vind je hier.

REN Glow and Go! Kit 



REN Glow and Go! Kit bevat het Glycolactic Radiance Renewal Mask en de REN Flash Rinse 1 Minute Facial. Het is de eerste keer dat ik iets koop van REN, ben dus heel benieuwd naar de producten.

First Aid Beauty Vitamin Hydrating Mist


Deze Vitamin hydrating Mist geeft je huid een boost wanneer je huid er moe uit ziet. Ben er heel benieuwd naar.

Hebben jullie deze producten al eens gekocht? Hebben jullie al eens besteld bij FeelUnique?

Reacties

  1. Ik heb onlangs mijn eerste FeelUnique bestelling geplaats en ben er zeker van dat er nog zullen volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En wat heb je besteld? Zeker profiteren als er aanbiedingen zijn.

      Verwijderen
  2. Ik kocht die Ren set bij Sephora en ben er heel tevreden over, ik ben benieuwd of jij even enthousiast zal zijn over Ren!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De set stond ook eerst op mijn Sephora lijstje maar toen ik zag dat die in promotie stond bij FeelUnique heb ik die daar besteld. Meer plaats in mijn valies voor iets anders. Ben er echt benieuwd naar. Een review komt zeker nog

      Verwijderen

Een reactie posten