Kiko | Perfect Gel Duo in 672 Cherry Pink

 

Bij mijn eerste bezoek aan de Kiko winkel in Brussel viel mijn oog op het Perfect Gel Duo. Een setje van 2 nagellakjes voor gelnagels zonder het gebruik van een lamp. Natuurlijk was ik nieuwsgierig en kocht het Duo in Cherry Pink.

De combinatie van het kleurtje en de topcoat zorgt voor een maximale glans en zou extreem lang blijven zitten. Dit gebeurt door een exclusieve technologie die geactiveerd wordt met natuurlijk daglicht.






Volgens het doosjes met je 2 laagjes van de nagellak aanbrengen en 2 minuten wachten. Ik was verrast dat dit kleurtje zelfs na 1 laagje goed dekte, maar heb toch maar een tweede laagje aangebracht zoals voorgeschreven wordt. Van de topcoat is maar 1 laagje nodig en deze moet je 3 minuten laten drogen.




De topcoat zit in een metallic flesje om de lak stabiel te houden aangezien deze gevoelig is voor natuurlijk licht.



Over dit nagellak duo heb ik een gemengd gevoel. Enerzijds was er 2 maal na 2 dagen al een stukje van de nagellak af maar anderzijds was het best wel snel droog  en bleef de rest van de nagellak wel een week mooi zitten.  Over de andere nagellakken van Kiko ben ik heel tevreden maar ik denk niet dat ik deze opnieuw zou kopen.

Bij het fotograferen zag ik op de achterkant van het doosje dat het om een limited edition product gaat, maar online is het nog steeds te koop zag ik.

Perfect Gel Duo is verkrijgbaar in 18 kleuren en kost € 7,90 euro.

Reacties

  1. Nagellak chipt heel snel bij mij, dus ik heb echt wel een langerhoudende formule nodig.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten