Alpha-H | Perfect Partners Luxe Holiday 3 Piece Collection

 

Ik had al veel gehoord over het Australische cosmeceutical merk Alpha-H. Op BeautyBay zag ik een setje voor de feestdagen met hun bekendste product Liquid Gold staan. Ik was er al een tijdje benieuwd naar en besloot de Perfect Partners Luxe Holiday 3 Piece Collection te bestellen.





Alpha-H Perfect Partners Luxe Holiday 3 Piece Collection bestaat zoals de naam al zegt uit 3 producten: 2 van hun best verkochte producten Liquid Gold en de Balancing Cleanser With Aloe Vera en een Luxe Soy Candle.


Balancing Cleanser
De Balancing Cleanser bevat Aloë Vera en Vitamine E om de pH-balans te verbeteren, make-up te verwijderen maar ook om de gevoeligheid te kalmeren en de huid te hydrateren.  Je kan deze cleanser dus als make-up remover, face wash en toner gebruiken.



Liquid Gold
Dit is misschien wel hun bekendste product. Liquid Gold zorgt ervoor dat rimpels, acne, pigmentatie en littekens verminderen. Deze formule is verrijkt met zijde proteïnen, zoethoutextract en glycolzuur. Liquid Gold is perfect voor het ophelderen van de huid. Je kan deze best als een overnight facial gebruiken om je huid te doen stralen en vermoeide of oudere huid te doen heropleven.




Als extraatje zit er een Limited Edition kaars met een zoete en frisse mengeling van zwarte zoethout, steranijs , gekonfijte sinaasappel en munt met extra noten van gemoute suiker , vanilleroom en kruidnagel.


Ik ben benieuwd hoe de producten mijn gevoelige huid gaan bevallen. Een uitgebreide review volgt nog.

Wat denken jullie van deze set? Hebben jullie de producten al eens getest?

Reacties

  1. Ik bestel wel eens via BeautyBay, maar dit product kende ik nog niet! Ik ben benieuwd naar de uitgebreide review :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kende het merk nog niet, maar klinkt wel erg fijn! Ook de geurkaars lijkt me helemaal iets voor mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kende het van buitenlandse blogs en was er ook benieuwd naar.

      Verwijderen

Een reactie posten