Ultra Doux | Herstellende Bodymilk - Geheim van Honing


In de winter zijn mijn onderbenen altijd droger dan anders en dit vraagt natuurlijk om extra verzorging. Onlangs won ik een pakketje van Ultra Doux waar de Herstellende Bodymilk van de Geheim van Honing lijn in zat.


Ik gebruik eigenlijk nooit bodymilk, meestal bodybutters van The Body Shop, maar was toch heel benieuwd en testte de bodymilk direct uit.

De Geheim van Honing lijn richt zich vooral naar de extreme droge huid. Laten mijn onderbenen nu net droog zijn. Ideaal dus.


Voor deze bodymilk zijn 3 ‘schatten’ ontgonnen uit bijenkorven.
- Royal Jelly: een revitaliseren elixir vooral gekend om haar herstelende krachten.
- Berschermende Propolis: een natuurlijk cement geproducteerd door bijen, gekend om haar beschermende krachten. 
- Voedende honing: de nectar ontspant en voedt de huid.





De cremige melk is gemakkelijk uitsmeerbaar en trekt snel in. Ze voelt niet prettig of plakkerig aan. Oh en de geur is heerlijk. Mijn huid voelt ook lekker zacht aan. Deze ga ik zeker verder blijven gebruiken als mijn huid heel droog aanvoelt.


Gebruiken jullie een bodymilk? Hebben jullie deze van Ultra Doux al getest?

Reacties

  1. Ik gebruik altijd een bodymilk, zeker als ik mijn benen heb geschoren. Ik heb het echt nodig, anders jeuken mijn benen ook zo :p Deze heb ik nog niet gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruik die ook altijd na het scheren. Mijn huid voelt dan droog aan en dan heb ik dat extra nodig.

      Verwijderen

Een reactie posten