Cattier Paris | Beauty Travelset - Hydraterende verzorgingsset


Als ik een nieuw merk wil uittesten koop ik het liefst producten in travelsize formaat.  Bij Di kwam ik een setje tegen van Cattier Paris met  een micellair reinigingswater, een hydraterende dagcrème en een roze kleimasker.



Met de 3 producten uit de Hydraterende verzorgingsset heb je eigenlijk een complete verzorging voor je huid. Alle producten zijn biologisch.

Deze Hydraterende verzorgingsset bevat:
- Perle d’Eau reinigende micellaire oplossing
- Élixir Végétal hydraterende dagcrème
- Roze klei masker

Perle d’Eau reinigende micellaire oplossing


Met deze milde reiniger verwijder je gemakkelijk je make-up en het vermindert ook onzuiverheden. Perle d’Eau bevat rozenwater en aloë vera en heeft een subtiel geur.

Ik gebruik graag micellair water om mijn makeup te verwijderen en deze doet wat er verwacht wordt. Alle makeup is weg en mijn huid voelt schoon aan. Denk dat ik deze nog ga kopen.

Élixir Végétal hydraterende dagcrème



Deze dagcrème met kokosnootboter en pompoenzaadjes zorgt ervoor dat je huid goed gehydrateerd is. De crème heeft een dunne, zachte structuur en is gemakkelijk uit te smeren.  De dagcrème trekt snel in en plakt niet. Je huid voelt direct zacht aan.

Roze klei masker





Het roze kleimasker bevat aloe vera, shea butter en pepermunt extract. Het reinigt, voedt, verzorgt, kalmeert en herstelt de huid.

Er wordt aangeraden om een dikke laag van het masker aan te brengen op je gezicht en hals. Na 10 minuten het masker te laten intrekken (het droogt een beetje op) en daarna je gezicht goed afspoelen met lauw water.

Mijn huid voelde goed en zacht aan na het gebruiken van dit masker. Ik had er een beetje schrik voor dat mijn huid op dit masker zou reageren maar dat deed het gelukkig niet.


De Beauty Travelset kost € 8,99.

Hebben jullie al producten hiervan gekocht? Zijn er producten van Cattier die jullie mij kunnen aanraden?

Reacties

Een reactie posten