OP # Juni


De voorbije maand heb ik weer wat lege verpakkingen van producten in mijn prullenbak kunnen smijten. Vandaag laat ik jullie zien welke producten ik in juni opgebruikt heb.


Auchan Wattenschijfjes
Deze hele grote wattenschijfjes zijn handig in gebruik. Ze zijn bijna zo groot als de palm van mijn hand. Je hebt maar 1 wattenschijf nodig voor je hele gezicht. Ik koop telkens een aantal pakken als ik naar Auchan ga.

Lush Candy Mountain
Ik kocht deze bubblebar in de sales en vind het jammer dat ik er niet meer gekocht heb. Deze gaf veel schuim af en rook lekker.

Balea Milch & Honig Douchegel
Van deze hebben we er al enkele opgebruikt. Zowel ik als mijn vriend gebruiken graag de douchegels van Balea. En ze zijn lekker goedkoop.

The Body Shop Frosted Plum Sugar Scrub
Een scrub uit de voorbije kerstcollectie. De geur is heel lekker en ik hoop dat deze er weer gaat inzitten met de feestdagen. De scrub vond ik zalig om te gebruiken. Jammer dat het maar een klein potje was.

Dr Van Der Hoog Healing Honey Peel Off Masker
De review van dit masker konden jullie onlangs lezen.

La Roche-Posay Effaclar Duo [+]
Als je last hebt van puistjes of onzuiverheden dan is dit wel een aanrader. Vooral mijn vriend heeft het gebruikt en was er heel positief over.

Nivea Anti-transparante Invisible For Black & White
Ik heb weer eens een flesje van mijn favoriete deodorant opgebruikt.

Nivea Men 48 h Sport
Ook mijn vriend heeft zijn favoriete deodorant opgebruikt deze maand.

Welke producten hebben jullie opgebruikt?

Reacties

  1. Lekkere spulletjes! Ik heb ook wat maskertjes opgemaakt en wat nepwimpers uitgeleefd, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bescheiden mandje deze maand! Bij mij wisselt het ook af, de ene maand meer dan de andere. Ik doe mijn opgemaakt filmpje altijd halverwege de maand, en er zit alweer aardig wat in mijn mandje...vooral shampoo en conditioners gaan hard bij ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien wat je hebt opgemaakt! Ik heb een douchegel in de geur Frosted Plum, maar de scrub lijkt me ook heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat product van La Roche Posay spreekt mij aan, zeer benieuwd naar. Balea heeft altijd fijne en vooral goedkope producten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als ik naar Duitsland ga sla ik altijd een heleboel producten in :-)

      Verwijderen

Een reactie posten