Balea | Sun Dance SOS Après Maske

 

Jullie konden hier al enkele malen maskertjes van het budgetmerk Balea voorbij zien komen. Vandaag is het de beurt aan het Sun Dance SOS Après Maske.





Het Sun Dance SOS Après Maske geeft je verbrande huid weer rust. Het masker bevat glycerine, aloë vera, provitamine B 5 en en perzikpit olie om de vochtbalans van de huid weer op peil te brengen.




In het zakje zit genoeg product om royaal te smeren. Laat het 10 à 15 minuten (ik laat het 15 minuten zitten) intrekken. De rest kan je gewoon verwijderen met een doekje.


Het masker ruikt ook naar after sun maar is zeker niet storend. Vind het best lekker ruiken. Ik heb mijn gezicht natuurlijk niet laten verbranden om het uit te testen, maar vond het wel goed aanvoelen na een dagje buiten lopen in het zonnetje.

Dit masker is geschikt voor alle huidtypes.

Het Sun Dance SOS masker kost € 0.55 voor 2 maskers en is te koop bij DM.

P.S. Vanaf vandaag gaan er 3 posts verschijnen ipv 5 per week. Het is momenteel voor mij een beetje moeilijk om er 5 per week te kunnen schrijven.


Reacties

  1. Snap dat 5 per week veel werk is. Ik blijf wel gewoon lezen hoor!
    Wat zijn die maskertjes trouwens goedkoop! Best fijn na een dagje in de zon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n masker! Mijn schoonzusje neemt als het goed is voor mij wat Balea spulletjes mee uit Duitsland. Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten