Treacle Moon | That Vanilla Moment Bath & Shower Gel en Body Scrub

 

Niet zo lang geleden kon je hier kennis maken met enkele Bath & Shower Gels van Treacle Moon. Vandaag is er, dankzij mijn zus die onlangs naar Duitsland geweest is, een nieuw geurtje in mijn collectie: That Vanilla Moment.  Ik laat er ook meteen de scrub van zien.

Vanille is naast kokos mijn favoriete geur van doucheproducten. Ik was dan ook heel enthousiast om deze producten uit te testen.



Bath & Shower Gel

De douchegel is niet alleen verzorgend voor de huid maar ruikt ook heel lekker. Oh, ja en schuimt ook veel. Dat ik voor mij zeker een pluspunt als ik het in bad gebruik.



Doordat de fles een kleine opening kan je het product gemakkelijk doseren. De fles bevat 500 ml.

Body Scrub

De scrub zorgt ervoor dat je huid gereinigd wordt en weer zacht is. Gewoon zachtjes inmasseren en afspoelen. Twee keer per week gebruiken en je huid ziet er weer tip top uit.



De Body Scrub heeft een gelige kleur, de scrubdeeltjes zelf zijn zwart. De structuur van de scrub voelt wat dikker en romig aan. Ook deze ruikt lekker naar vanilla.

De tube bevat 225 ml, wat toch redelijk groot is.


Het grappige is dat ze telkens op de verpakking vermelden dat je het product niet mag opeten. De producten zijn niet op dieren getest en de verpakking is recycleerbaar.


Voor de Bath & Shower Gel betaal je bij DM € 3,95 en voor de scrub € 2,95. In Nederland en BelgiĆ« is Treacle Moon te koop bij Albert Heyn en zijn de producten ietsje duurder.

Gebruiken jullie graag doucheproducten met een vanillegeur?

Reacties