OP # Augustus

 

Bijna het einde van de maand en dan laat ik jullie zoals gewoonlijk een kijkje nemen in mijn prullenbak. Ik dacht dat ik niet zoveel opgebruikt had maar er zat toch redelijk wat producten in. Kijken jullie mee?





Rodial Dragon’s Blood Eye Masks
Zoals jullie kunnen zien heb ik al enkele van deze maskertjes opgebruikt.

The Body Shop Coconut Shower Cream
Ik moet zeggen dat deze douchecrème mij tegengevallen is. Het plakte vooral, je moest echt goed wrijven om deze weer weg te krijgen. Geef mij maar de douchegels.

The Body Shop Vanilla Brulee Body Polish
Vorige maand nog bij mijn favorieten en nu is mijn Body Polish op L. Jammer want ik vond deze echt wel goed en ik heb geen back-up ervan.

Lush The Magic Of Christmas
Dit toverstokje heb ik meerdere malen kunnen gebruiken. Ik heb genoten van verschillende glitterbaden met veel schuim. Hopelijk zit deze dit jaar weer in de collectie.

Nivea Anti-Transparant Invisible for Black & White Deodorant 
Ik heb weer 1 van mijn favoriete deodoranten opgebruikt.

Nivea Men 48 h Sport en 48 h Fresh Active Deodorant
Mijn vriend heeft deze maand 2 deo’s opgemaakt.

Aussie Miracle Moist Shampoo & Conditioner
Ik had deze mini’s nog liggen en aangezien er maar een beetje niet meer inzat heb ik deze opgebruikt. De producten ruiken zo lekker en maken mijn haren zacht en glanzend.

Hema Face Duo Cotton Wool Pads
Ik heb deze maand ook een pakje watjes opgebruikt. Deze zijn heel handig omdat ze groter zijn dan een gewoon watje.


Ziezo alles weer de vuilbak in en we kunnen weer met een leeg mandje beginnen.

Wat hebben jullie opgebruikt de voorbije maand?

Reacties

  1. Leuk om te zien! Hier zijn de deo's er ook door gevlogen door het warme weer. Die van NIVEA zijn altijd fijn X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt inderdaad lekker veel opgemaakt! Ik heb de afgelopen maand ook veel opgemaakt, vooral veel bodylotions en douchegels.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie spulletjes weer! Jammer dat je body polish van de Body Shop op is! Ik hoop dat deze weer terugkomt met deze kerst.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten