Persoonlijk | Zwanger #19weken



Vandaag geef ik jullie een update van mijn zwangerschap. Had zo’n leuke reacties van jullie gekregen dat ik jullie zeker op de hoogte wil houden.

Intussen ben ik bijna in de helft en voel ik mij al veel beter. Gelukkig ben ik ook niet meer zo ziek als ervoor. Oef, want het was bijna niet meer uit te houden. Ik moest altijd een plastic zak bij hebben voor het geval dat. Niet zo leuk dus.

We hebben ook eindelijk opvang gevonden. Blijkbaar is dit veel moeilijker te vinden in onze buurt dan ik dacht. We hadden 18 plaatsen gecontacteerd en telkens werden we op de wachtlijst gezet. Tot we vorige week een positief antwoord kregen. We zijn er natuurlijk ook een kijkje gaan nemen want het is belangrijk dat je je goed voelt en je weet waar je je kindje naartoe stuurt. Ik ben blij dat we dit van onze to do-lijst kunnen schrappen.

Sinds enkele dagen weten we ook of het een jongen of een meisje gaat zijn. Alleen is het nog niet 100%, want soms konden we het zien en soms niet. Niet dat het ons uitmaakte, maar het is wel leuker om het te weten voor als je spulletjes wil kopen. Ik had me al niet kunnen inhouden natuurlijk en had al enkele outfitjes in neutrale kleurtjes gekocht. Ik wou profiteren van de solden.

Binnen een paar weken geef ik weer een update.

Reacties

  1. Wat fijn dat je je niet meer zo misselijk voelt. Ik ben nu 28 weken zwanger en heb er ook soms nog last van. Leuk dat je het geslacht nu weet, ook al is het niet 100%, maakt het kopen van spulletjes toch makkelijker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk te horen dat je je al beter voelt en dat je een opvang hebt gevonden! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat geeft lucht hè, als je dingetjes kan afstrepen?! Gelukkig is het gelukt. Nu lekker verder genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker en vast. Dat was toch iets heel belangrijks en daar moeten we nu niet meer van wakker liggen

      Verwijderen

Een reactie posten