Real Techniques | Brush Cleansing Palette


Ik denk dat de meeste vrouwen mij gelijk zullen geven als ik zeg dat je kwasten schoonmaken één van de minst leuke werkjes is. In Londen kocht ik bij Boots het Brush Cleansing Palette van Real Techniques. Benieuwd of het hiermee gemakkelijker gaat?


Het Real Techniques Brush Cleansing Palette is een knalroze siliconen palette waarmee je je kwasten tot 55% beter schoon kan maken dan gewoon met de hand. Het palette verwijdert make-up, olie en andere viezigheid van kwasten zodat ze weer helemaal schoon zijn om te gebruiken.

Het Brush Cleansing Palette is licht, plooibaar en heeft aan de onderkant een grip zodat je deze gemakkelijk over je hand kan schuiven om je kwasten schoon te maken.




Hoe gebruik je nu dit palette?
Als eerste steek je je hand in het palette en breng wat van het product waarmee je je kwasten schoonmaakt aan op het palette. Ik gebruikte een beetje van de Brush Cleansing Gel. 


Daarna voeg je wat warm water toe. Meng de gel en het water met je kwast en ga over de verschillende structuren tot de kwast weer schoon is. 



De kleine bolletjes zijn voor dunne kwasten, de sterretjes voor gemiddelde kwasten en de grote bollen zijn voor grote kwasten. 





Als laatste spoel je je kwast goed uit en kan je deze te drogen leggen op het palette.



Er zaten ook 2 staaltjes bij van de Brush Cleansing Gel. Zo kon ik deze meteen ook uittesten en zoals je kan zien op de foto is mijn kwast weer mooi schoon. Ik moet wel zeggen dat ik voor foundationkwasten wat meer van de gel nodig had dan bij de andere kwasten.



.
Ik ben best tevreden over dit palette en de cleansing gel en ga het wekelijks gebruiken om mijn kwasten schoon te maken. Ik denk wel dat dit het klusje gaat vergemakkelijken en aangenamer maken. 

Het Real Techniques Brush Cleansing Palette kost £ 12,99.

Wat denken jullie van dit palette?

Reacties

  1. Handig! Ik heb in de StyleTone box een soort dupe hiervan gekregen, ga ik ook gauw eens gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat handig. Ik heb geen ervaring met dit product. Ik gebruik zelf de kwastenreiniger van Leco.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat handig. Ik heb geen ervaring met dit product. Ik gebruik zelf de kwastenreiniger van Leco.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten