Douglas | 24 Magic Moments Adventskalender (Spoiler)

 

Vroeger vond ik het leuk om in december elke dag een deurtje van een adventskalender te openen met een chocolaatje in. Tegenwoordig is dat een deurtje met een beautyproduct.


Toen ik op het internet de 24 Magic Moments Adventskalender van Douglas voorbij zag komen en de prijs goed bleek mee te vallen moest ik deze hebben. Op een recent tripje naar Nederland kocht ik de kalender.



In de immense kalender zitten heel wat producten van Douglas in maar ook van Venus, EOS, Annayake, Starskin,…



Diegenen die niet willen weten wat er inzit stoppen beter met verder lezen want hieronder kan je alle producten vinden die in de kalender zitten.

24 Magic Moments Adventskalender van Douglas bevat:
• Venus Aqua 24 Cream (30ml)
• Douglas Home Spa Sugar Cube Beauty Of Hawaii (24g)
• Douglas Men Showergel (30ml)
• Daytox Clay Mask (20ml)
• Venus Magic Legs (50ml)
• EOS Lippenbalsem Visible Soft Blackberry Nectar (7g)
• Douglas Home Spa Spirit Of Asia Handcrème (30ml)
• Douglas Make-up Eye Pencil No. 1 – Back To Black
• Daytox Daily Hydration (10ml)
• Annayake Tomo Her Rollerball (10ml)
• Artemis Med Sensitive Face & Body Cleansing Gel (50ml)
• Douglas Naturals Face Cream (10ml)
• Venus Face Peeling Sachet (10ml)
• Mercedes-Benz VIP Club Pure Woody EdT Miniatuur (7ml)
• Douglas Home Spa Sugar Cube Harmony Of Ayurveda (24g)
• Douglas Hair Ultimate Shine Shampoo (30ml)
• Starskin Bio Cellulose Eye Catcher (12g)
• Douglas Make-up Lip Liner “Bios de Rose”
• Douglas Naturals Hydrating Mask Sachet (10ml)
• Douglas Hair Ultimate Shine Mask (25ml)
• Anny 6In1 Mini (6ml)
• Annayake Ultratime Lifting Anti-Wrinkle Eye Contour Care (7ml)
• Toni Gard Seaside Woman EdP (15ml)

De 24 Magic Moments adventskalender kost €29,95.

Hebben jullie een adventskalender dit jaar? 

Reacties

  1. Mooi, dat blauw. :-) Nee, ik koop er geen dit jaar. Mijn vriend en ik vertrekken half december op reis, dus heeft het niet veel zin. Alle vakjes in één keer openmaken vind ik namelijk maar niks.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat je 'm gekocht hebt zeg! Ik heb (nog) geen adventskalender gekocht maar zag vandaag dat Hema er ook 1 heeft, die leek me wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw, klinkt echt super goed, zeker voor die prijs! Helemaal niet zo duur. Ik ben wel super ongeduldig dus hoe leuk ik zo'n kalenders ook vind, ik zal me moeten inhouden om rustig alles 1 voor 1 open te doen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me een toffe adventkalender! De inhoud valt niet tegen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten