The Body Shop | Kerstcollectie 2016 Vanilla Chai


Net zoals elk jaar komt ook The Body Shop met een nieuwe geurtjes voor hun kerstcollectie. De geur waar ik het meeste benieuwd naar was was die van de Vanilla Chai producten. De geur beviel me wel en ik besloot de Festive Tin te kopen.



De Vanilla Chai producten bestaan uit handgeplukte vanille uit Madagascar.

“Romige melk en verslavende vanille krijgen pit dankzij warme kaneel en kardemom, en worden gezoet door bruine suiker. Een geur waarin je huid zich maar wat graag wil onderdompelen.”

De Festive Tin bevat Vanilla Chai Shower Gel, Vanilla Chai Body Butter, Vanilla Chai Body Scrub en de Vanilla Chai Body Lotion.



Vanilla Chai Shower Gel
Deze vanillekleurige douchegel is zeepvrij en schuimt heel goed.


Vanilla Chai Body Butter
De body butter is heel romig en trekt snel in. Je huid voelt zacht en gehydrateerd aan.


Vanilla Chai Body Scrub
Met deze zachte suiker scrub kan je dode huidcellen verwijderen en je huid voelt erna lekker zacht aan.


 Vanilla Chai Body Lotion
De bodylotion is dikker dan een gewone bodylotion, maar is gemakkelijk open te smeren en trekt snel in.


De verpakking van de Festive Tin vind ik ook superleuk, zeker omdat je die nog kan gebruiken. Vorig jaar had ik er ook zo eentje en daar bewaar ik nu mijn bruisballen in.

De Festive Tin kost € 20,00.

Wat vinden jullie van deze geur? Hebben jullie iets uit de collectie gekocht?

Reacties

  1. Deze geur spreekt mij ook het meeste aan. Vooral de body butter en body scrub zien er heerlijk uit. Ik vind € 20 trouwens goed meevallen voor zo'n Festive Tin. Mag ik vragen hoeveel ml de body butter bevat? Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben niet zo van de vanille maar vind alle lijnen van the Body Shop er altijd zo mooi uit zien, echt een cadeautje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er zalig uit! Ik ben wel te vinden voor vanille, zeker in de winter!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten