I heart Makeup | Unicorns Heart

 

De Nederlandse dames in een Whatsapp groep waarin ik zit, maakten me al een hele tijd ‘jaloers’ met hun Unicorns Heart highlighter. Ik ben gek op highlighters en deze mocht zeker niet ontbreken. Ik had al alle hoop opgegeven tot ik bij een Kruidvat in de buurt de highlighter zag liggen. Natuurlijk nam ik die zonder twijfelen mee.

Ik moet zeggen dat ik eerst niets moest hebben van die hele eenhoorn hype highlighters maar toen ik deze budgetvriendelijke highlighter zag was ik verkocht.




De highlighter zit verpakt in een stevig, kartonnen hartvormig doosje met een eenhoorntje op. De verpakking doet je denken aan Too Faced.



Swatches van de kleurtjes apart: paars, blauw, mintgroen, geel en lichtroze. Het is telkens maar 1 veegje dus je kan meteen zien dat ze een mooie glanzende pigmentatie ze hebben. Echt prachtig maar apart zou ik de kleuren zelf niet dragen.


Swatch van een mix van de kleurtjes. Wat een mooie glans. Je kan het wat moeilijker zien omdat ik al verschillende swatches gedaan had en mijn arm wat rood zag van het verwijderen van de producten, oeps.



De highlighter is zacht en gemakkelijk te blenden. Je hebt maar weinig nodig voor een prachtige glans. Er is ook geen fallout.

De Unicorns Heart highlighter kost € 5,99 en ik kocht deze bij Kruidvat. Hopelijk kan je er nog eentje bemachtigen.

Wat denken jullie van deze highlighter?

Reacties

  1. De mix van de highlighter vind ik mooi, maar ik zou de kleuren ook niet apart dragen. Om de één of andere reden ben ik een beetje bang om hem te gebruiken door die kleuren :-) X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruik die ook enkel maar gemixt hoor. Zo apart vind ik te. X

      Verwijderen

Een reactie posten