19 december 2016

Shoplog | ColourPop Deel 1


De producten van ColourPop stonden al een hele tijd op mijn wishlist. Toen er onlangs gratis internationale verzending was besloot ik enkele dingen te bestellen. Deel 1 van mijn bestelling is intussen aangekomen en die laat ik jullie vandaag zien. Benieuwd wat ik gekocht heb?



Shadows & Pigments 



Koosh $5.00
Weenie $5.00
I Heart This $5.00

Highlighter



Churro $8.00

Ultra Satin Lip



Wink $6.00

Lippie Stix



Bichette $5.00
LBB $5.00

Natuurlijk mogen jullie binnenkort van alle producten een review verwachten.

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes? Hebben jullie nog aanraders van het merk?

6 opmerkingen:

  1. Yesss het is allemaal zo mooi! Ik houd echt van Colourpop <3 ik denk sowieso dat alle oogschaduws een aanrader zijn. Puppy love en Catnap! :D Ik denk dat van de ultra matte lips Echo Park een mooie nude voor je is :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die ga ik zeker onthouden voor als ik nog eens ga bestellen. Bedankt voor de tip x

      Verwijderen
  2. Ik ben hier zooooo benieuwd naar! Ik hoor zoveel goed hierover moet het ook eens gaan onderzoeken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, hè! Ik heb m'n eerste bestelling ook tijdens die gratis verzendingsactie geplaatst. De tweede heb ik intussen ook al in huis. Hoezo, verslavend? :-D

    BeantwoordenVerwijderen