Deauty Box | Goed Gevoel 2017

 

Sinds vorige woensdag kan je voor € 6,90 extra een Deautybox kopen bij de Goed Gevoel van deze maand. Net als de voorbije jaren is deze goed gevuld met allerlei mooie beautyproducten. De meeste zijn bekende merken voor mij maar er zitten toch enkele producten in die ik niet kende. Deze box is handig om kennis te maken met deze producten.




RainPharma Advanced Precleanser 20ml (€ 31,95 voor 100 ml)

Een cleanser die je tweemaal per dag gebruikt op een droog gelaat. Tijdens het inmasseren mengt de olie zicht met de olie van je huid. Als je er daarna water mee mengt krijg je een zachte reinigingsmelk.



Garnier Hydra Bomb Sheet mask
(€ 2,49)

Dit sheet mask zorgt ervoor dat je huid er gezonder gaat uitzien en stralen. Dit masker heb ik al eens getest en was er heel tevreden over. Heel leuk dat dit in de box zit. De review ervan kan je hier lezen.


Essie nagellak in Pure Chiffon (€ 12,49)

Pure Chiffon komt uit de Essie Retro Revival 2017 collection. Het is een nude/lichtroze kleurtje met glanzende deeltjes in. Een mooi kleurtje dat je het hele jaar door kan dragen.


L’Oréal Paris Elsève Extraordinary Oil Oil-in-Cream (€ 5,99)

Ik ben niet echt van olie producten voor mijn haar omdat ze je haar vettig kunnen maken maar dit product belooft dit niet te doen. De Oil-in-Cream voedt en beschermt je haar tegen de warmte van je haardroger of je kan ook gewoon een beetje op je droge puntjes aanbrengen om ze weer beter te maken.


Head & Shoulders Classic Clean shampoo
(€ 1,99 voor 90 ml)

Iedereen ken wel de shampoos van Head & Shoulders. Ze werken niet alleen tegen roos, maar beschermen je haar en hoofdhuid en zorgen voeden ze dan ook nog.


De twee laatste merken kende ik nog niet, dus ik ben heel benieuwd naar de producten.
Kueshi Nutrix Caviar Eye Contour (€ 26,50 voor 30 ml)

Dit Spaanse merk kende ik nog niet. Ik heb last van een droge huid onder mijn ogen dus ik test graag oogcrèmes om dit tegen te gaan. Deze oogcrème bevat kaviaar, koninginnenbrij, olijf, avocado, amandelolie, shea butter én vitamine E. Stuk voor stuk verzorgende ingrediënten.



Institut Karité París Shea Hand Cream Rose Mademoiselle
(€ 8,00 voor 30 ml)

Dit Franse merk zweert bij shea butter omdat deze heel wat vitaminen bevat en een sterk hydraterende werking hebt. Momenteel heb ik last van droge handen dus de perfecte gelegenheid om deze te testen.


Ik ben vooral benieuwd naar de Precleanser van RainPharma en de oogcrème van Kueshi.
Wat vinden jullie van deze producten? Hebben jullie de box gekocht?

Reacties

  1. Mooie inhoud! Leuk om via deze manier kennis te maken met nieuwe producten en merken. Het Garnier masker vind ik ook heel fijn, alleen is het bij mij veel te groot X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem ook en vind de productjes echt geweldig! De Rainpharma is mijn favoriet :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten