Charlotte Tilbury | Instant Magical Dry Sheet Mask

 

Sheetmasks kende ik alleen als vochtige, met serum doordrongen maskers. Een droog masker daarentegen kende ik totaal nog niet. Hoe zou dat dan ook kunnen werken? Mijn favoriete make-up artieste Charlotte Tilbury bracht er eentje uit en die moest ik natuurlijk eens uittesten. Of het echt werkte laat ik jullie vandaag weten.


Het Instant Magic Facial Dry Sheet Mask heeft een ingebouwd 5 Skin Solution IQ (een hele technische uitleg) die ervoor zorgt dat je huid krijgt wat het nodig heeft. Het vermindert rimpels, strijkt de huid glad, verheldert, lift en hydrateert. 

Het masker bevat een bio-mimetisch revolutionair systeem die zorgt voor een langdurige afgifte van de ingrediënten, waardoor je huid deze langzaam opneemt. Bij een gewoon vochtig sheetmasker verdampt alles na 45 minuten. Bij dit masker blijft het effect behouden tot wel 8 u. Omdat het geen vochtig masker is heb je ook geen bacteriën en kan je het tot 3 keer hergebruiken.



Hoe gebruik je het masker?
Eerst haal je natuurlijk het masker uit de verpakking. Je vouwt het open en de roze zijde plaats je op een gereinigd gezicht. Eerst plaats je de bovenste lussen rond je oren en daarna de lussen van het onderste gedeelte. Hierdoor zit het masker goed op zijn plaats. Masseer zachtjes zodat het masker geactiveerd wordt. Laat 15 minuten zitten. Hierna kan je het gewoon verwijderen. Er wordt gezegd dat je het moet laten drogen vooraleer het masker terug in de verpakking te steken (niet dat het masker vochtig wordt of zo). 


Mijn huid voelde gehydrateerd en veel zachter aan en straalde ook. Ik ben heel tevreden van dit masker. Door de haakjes die je rond de oren plaatst blijft het goed op zijn plaats zitten. Aangezien het een droog masker is heb je ook niet het probleem dat het druppelt. Dit kan anders heel vervelend zijn.

Net zoals bijna haar hele collectie heeft ook het masker een roségouden verpakking. Het zakje is hersluitbaar aangezien je het masker 3 maal kan gebruiken.

Goedkoop is het masker niet echt. Ik betaalde £18, wat ik best veel vind. Ok, je kan het masker 3 maal gebruiken maar toch.

Wat denken jullie van dit droog masker?

Reacties

  1. Het klinkt als een goed masker en goed om te horen dat het een fijn effect had op je huid! Maar inderdaad wel prijzig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, vaak heb je niet echt veel resultaat maar bij deze wel vond ik

      Verwijderen
  2. Klinkt als een fijn masker! Wel aardig aan de prijs inderdaad..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een gedoe om zo'n masker op je gezicht te zetten. Ik smeer weleens een masker op mijn gezicht maar zal niet zo snel voor zoiets kiezen. Daarnaast vind ik het ook een duur masker.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig, zo een masker ken ik helmaal niet, maar het lijkt me super makkelijk, zonder geknoei! Wel erg prijzig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is echt helemaal nieuw voor mij! Maar als ik het zo lees wel de moeite waard, lekker hydrateren is altijd goed dacht ik zo :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Best wel gaaf dit, wel anders dan wat ikzelf gewend ben top, leuke geschreven ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er luxe uit! En wat een woorden voor een masker haha. Apart dat je hem 3x kan gebruiken daar had ik nog niet van gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goh, ik wist niet eens dat zoiets bestond joh! Ik gebruik weleens een gezichtsmasker, vooral in de wintermaanden als mijn huid wat droger aanvoelt, dan vind ik het heerlijk. Deze is inderdaad wel prijzig maar als het goed werkt, ja, waarom niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het lijkt me eens stuk makkelijker, dan de meeste maskers. Je bent zo klaar met alles eraf halen! 3x bruikbaar ook fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat kun je wel een masker noemen ja, gaaf! Ik ben er zelf altijd vreselijk mee aan het knoeien en smeren..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dan moet je zeker eens een sheetmasker gebruiken, dan heb je dat gesmeer en geknoei niet

      Verwijderen
  11. Maskertjes zijn altijd zo leuk he! Jammer dat ze wat aan de prijzige kant zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat lijkt mij een heerlijk maskertje. Ik vind het handig zo`n maskertje. Alleen jammer dat zo prijzig

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een droog masker, ik blijf het raar vinden. Maar fijn dat het echt werkt! De haakjes rond de oren zijn inderdaad handig. X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn masker! Ik vind die sheet masks altijd zo handig, lekker snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inderdaad een prijzig merk maar zulke fijne producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn om te lezen. Ik wil nog steeds een keer een sheet masker uitproberen. Nog nooit gedaan tot nu toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Best prijzig! Maar het klinkt wel als een fijn masker!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. lijkt mij echt een super fijn product!
    zo'n maskertje op tijd en stond kan zooo heerlijk zijn

    liefs
    karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oei dat vind ik inderdaad best een beetje prijzig, ondanks dat je deze drie keer kan gebruiken. Dat lijkt me trouwens ook wel gek hoor, een maskertje drie keer gebruiken haha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat lijkt dit masker goed te zitten! Ik heb altijd zeker een kwart masker over, haha. En de prijs is wel wat pijnlijk, maarja, Charlotte Tilbury he...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die haakjes voor rond je oren zijn wel erg handig. Zelf gebruik ik één keer per maand een masker maar die zijn meestal van een iets goedkopere variant.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die zijn inderdaad heel handig. zo blijft het masker mooi op zijn plaats zitten

      Verwijderen
  22. Dit lijkt mij ook wel wat. Geen gesmeer haha. Mooie verpakking ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Goed dat je dit masker meerdere keren kan gebruiken want anders was het echt heel duur geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heb eens eentje van estee lauder getest dat nog duurder dan dit was en ik vind dit veeeel beter

      Verwijderen
  24. zo'n soort masker heb ik nog nooit geprobeerd, ziet er altijd zo scary uit haha. maar fijn dat het 3x te gebruiken is anders was het wel echt duur

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten