Shoplog | Feel Unique

 

Wat is het toch altijd spannend om een pakketje te ontvangen met producten die je besteld hebt!  Enkele maanden geleden heb ik de Engelse webshop Feel Unique ontdekt. Daar kan je allerlei verzorgingsproducten en make-up kopen die je in BelgiĆ« niet kan vinden.

2 weken geleden kreeg ik een mail dat Feel Unique 20% korting gaf, dus besloot ik samen met mijn zus een bestelling te plaatsen.

Op aanraden van mijn zus bestelde ik een pakketje van First Aid Beauty namelijk de First Aid Beauty FAB Faves To Go Kit. Zij had dit al eens eerder besteld en was er zeer tevreden over. De kit bevat de First Aid Beauty Ultra Repair Cream , de First Aid Beauty Facial Radiance Pads x28 en de First Aid Beauty Face Cleanser.


We bestelden elk de First Aid Beauty Facial Radiance Pads. Zo heb ik meteen reserve. 


En als laatste bestelde ik Urban Decay All Nighter Makeup Setting Spray in de Travel Size versie. Wou dit al lang eens testen.


Ik mocht nog 2 samples kiezen en ging voor de Bourjois Healthy Mix Serum Foundation Beige Clair Complimentary Sample 0.95ml en de Caudalie Polyphenol C15 Overnight Detox Oil Complimentary Sample 1ml.

Vanaf €15,00 zijn er geen verzendingskosten, maar sinds kort betaal je wel douane-en invoerrechten. Voor mijn bestelling van €77,90 bedroegen deze € 32,98 waarvan ik toch wel verschoot. Gelukkig kan je deze terugvorderen.

Een uitgebreide review van de producten volgt later nog. 

Hebben jullie al op Feel Unique besteld?

Reacties