Burberry | Complete Eye Palette Nude Blush no.12

 

Voor kerst kreeg ik van mijn vriend het Complete Eye Palette in Nude Blush van Burberry kado.




Nude Blush bevat 4 kleuren: een beige roze highlighter kleur, een warm koperen kleur, een mat paarse kleur en een glanzende aubergine kleur.




De oogschaduwen zijn goed gepigmenteerd en blenden heel gemakkelijk. De donkerste kleur heeft wel een fallout.

Het mooi glanzend doosje met de gekende Burberryruit steekt in zwart zakje met 3 kleine borsteltjes. Handig om mee te nemen.




Burberry make-up is te koop bij Inno op de Louisalaan of online bij Burberry.

Reacties

  1. Amai lieve vriend heb jij! :D
    Het is een mooi palette. Burberry vind ik voornamelijk leuk voor de handtassen enz. Ik ga niet snel hun make-up kopen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooi setje, super lief dat je die cadeau hebt gekregen. Ik zou hem niet eens uit durven te pakken zo mooi dat hij is! Ik gebruik zelf een pallet van de Max Factor met ongeveer dezelfde kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi palette! Ik vind de combinatie van de kleuren echt heel goed gekozen, leuk ook dat Burberry zoveel moeite in hun verpakking steekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief dat je dit hebt gekregen! De kleuren passen erg goed bij elkaar, heel mooi palette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kleuren! Leuk om als kerstcadeau te krijgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig palet met hele mooie naturelle tinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie kleuren! En wat heb je er een mooie look mee gemaakt! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleuren, mooie look ook! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super mooi palette en de kleuren zijn ook erg draagbaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten