Catrice | Blurring Powder Pearls


Deze keer ging Catrice de samenwerking aan met Kaviar Gauche, een merk van bruidsmode. Ik kwam deze limited edition collectie toevallig tegen bij Kruidvat en kocht de Blurring Powder Pearls.



Blurring Powder Pearls in C01 Sweet Secret zijn poederparels in pastel en nude tinten. De licht nude parels zorgen ervoor dat je gezicht egaal word. De pasteltinten zorgen dan weer voor een natuurlijke glow. Je brengt de parels aan met een grote kwast.





Sorry voor het roze rechts op mijn hand. Ik had net een lipstick geswatched en kreeg die moeilijk weg.

De parels zitten in een mooi wit doosje met gouden letters en bloemen. Wat zal dit mooie  staan op mijn nieuwe make-uptafel!

Kaviar Gauche for Catrice is tijdelijk verkrijgbaar bij Kruidvat. Wees dus snel!

Reacties

  1. Dit is vooral zo'n product dat ik zou willen gewoon om te hebben en niet zozeer om ook echt te gebruiken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die parels zien er altijd zoooo leuk uit! Ik vind ze er wel vrij poederig uitzien, maar inderdaad, ze staan zo leuk op de kast :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten