Huidverzorgingsroutine ’s avonds


Vandaag laat ik jullie mijn dagelijkse avondverzorgingsroutine zien.

‘s Avonds gebruik ik iets wat meer producten.

Eerst gebruik ik het micellair water van Bioderma om mijn make-up te verwijderen.


Onder de douche gebruik ik Purity Made Simple van Philosophy om mijn huid verder te reinigen. Als ik geen douche neem ' s avonds dan gebruik ik de Facial Radiance Pads van First Aid Beauty.


Daarna doe ik enkele druppeltjes van het Midnight Recovery Concentrate van Kiehl’s in mijn hand en breng dit over mijn hele gezichtaan. Dit concentraat regenereert, repareert en herstelt ’s nachts de huid.

En als laatste breng ik de Soothing Eye Contour Crème van Avène aan rond de mijn ogen.

Welke producten gebruiken jullie 's avonds?

Reacties

  1. Leuk om te zien! Ik gebruik vrij veel 's avonds... Op de een of andere manier wordt mijn routine altijd langer en langer, haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten