Favorieten Juli


Voor ik het goed besefte was de maand weer voorbij en ben ik een nieuw favorietenartikel aan het schrijven.
Alleen al voor de geur zou je de producten gebruiken. De scrub maakt je huid lekker zacht. Deze producten ga ik zeker nog kopen.

Vaseline Intensive Care Spray Moisturiser
Deze moisturiser trekt snel in en plakt niet. Ook hier weer zo’n lekker geurtje.

Kiko Nail Lacquer in 281 Mango
Zoals je aan het flesje kan zien heb ik het kleurtje al veel gebruikt. Vind het een prachtige zomerse kleur. De laatste keer dat ik het gedragen heb bleef het zonder problemen een hele week zitten. Best lang voor mij. 

Philosophy Purity Made Simple

Mijn favoriete cleanser. Ik schreef er onlangs nog een review over.

Wat waren jullie favorieten van de voorbije maand?

Reacties

Een reactie posten