Kruidvat | Spa Secrets - Miracles of Bali


Toen ik de prachtige flessen van de Spa Secrets lijnen van Kruidvat op verschillende blogs voorbij zag komen wist ik dat deze mooi zouden staan in mijn nieuwe badkamer. Natuurlijk was ik ook benieuwd naar de producten en kocht de hele Miracles of Bali-lijn.


De Miracles of Bali producten bestaan uit kokoswater en de frangipanibloem.

Miracles of Bali is geïnspireerd op het Lulur-schoonheidsritueel dat gericht is op het herstellen van innerlijke harmonie door het lichaam te vitaliseren en te voeden. Een rustgevend en ontspannend ritueel! 

De geur doet me meteen denken aan Tahiti de Monoï van Yves Rocher. De geur is zo lekker. Je waant je net op een exotisch eiland.



White Sand Body Scrub € 3,99
Deze Body Scrub bestaat uit wit zand en stukjes kokosnoot. Deze maken je huid zacht en glanzend.



Shower Gel € 2,99
De Shower Gel schuimt goed en ruikt minder sterk dan ik verwacht had.



Body Cream € 4,99
Een romige crème die gemakkelijk smeert en snel intrekt.



Shower Foam € 3,99
De Shower Foam is een gel die onmiddellijk in schuim verandert op je lichaam. Dit schuim maakt de huid lekker zacht.

De geur van de producten is echt zalig. Mijn badkamer rook naar een exotisch eiland.

De Spa Secrets producten zijn nu te koop bij Kruidvat.

Wat denken jullie van deze producten? Hebben jullie al producten van deze lijn gekocht.

Reacties

Een reactie posten