Sarah Chapman | Skinesis Starter Kit

 

Op enkele Engelse blogs zag ik regelmatig producten van Sarah Chapman voorbijkomen en nieuwsgierig hiernaar bestelde ik de Skinesis Starter Kit.



Een Starter Kit is handig om nieuwe producten te testen. Zeker als het om skincare gaat want ik heb een nogal gevoelige huid en het is dan zonde om de soms dure producten te moeten wegdoen.

De kit bevat de essentiƫle producten voor een hele skincare routine :

- Sarah Chapman Skinesis Ultimate Cleanse
- Sarah Chapman Skinesis Age Repair Serum
- Sarah Chapman Skinesis Eye Recovery
- Sarah Chapman Skinesis Overnight Facial




De miniflesjes zitten in een klein tasje en je krijgt er een facecloth bovenop.

Deze Starter Kit is limited edition en exclusief te koop op Feel Unique. 

Kennen jullie de producten van Sarah Chapman? Hebben jullie er al van getest?

Reacties

  1. Ik kende dit nog niet. Ben heel erg benieuwd naar hoe de producten je gaan bevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd handig om een nieuw merk te ontdekken via zo'n mini's.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daarom dat ik graag mini's koop. Je weet nooit hoe je huid gaat reageren en dan zou het zonde zijn om een grote verpakking weg te moeten smijten

      Verwijderen

Een reactie posten