First Aid Beauty | Face Cleanser

 

Ik had jullie al eerder de Facial Radiance Pads van First Aid Beauty laten zien. Vandaag is de Face Cleanser van ditzelfde merk aan de beurt.




Dagelijks gebruik ik een cleanser om mijn huid te reinigen. Ik gebruikte de Purity Made Simple van Philosophy en wou eens een andere cleanser uitproberen en koos die van FAB.




De textuur van de Face Cleanser is veel dikker en romiger dan we gewoon zijn van andere cleansers. Je hebt maar een klein beetje nodig om je make-up en dergelijke te verwijderen. Mijn huid voelt veel schoner aan na het gebruik van dit product.


Deze cleanser is geschikt voor de gevoelige huidjes. Er zitten geen sulfaten, parabenen, parfum of alcohol in. Ik heb een gevoelige huid en heb er nog geen last van gehad.

Door de tubeverpakking is de cleanser ook veel hygiƫnischer in gebruik.

Ik kocht de Face Cleanser bij FeelUnique.com.

Wat vinden jullie van deze cleanser? Welke gebruiken jullie?

Reacties