NARS | Velvet Gloss Lip Pencil in Baroque

 

Onlangs zag ik bij Sephora in Lille de NARS Velvet Gloss Lip Pencils liggen. Ik ging voor de kleur Baroque. 



Baroque is een prachtige frambooskleur met een beetje zilver in.



Je kan dit Lip Pencil heel gemakkelijk aanbrengen. Het is heel zacht en glijdt over je lippen als boter. Als je 1 laagje aanbrengt lijkt het op een lichtgekleurde gloss, breng je meerdere lagen aan dan krijg je een mooie glanzende rode kleur.

De NARS Velvet Gloss Lip Pencils bevat voedende bestanddelen zoals Vitamine E.



Ik had een beetje pech want toen ik dit potlood voor de eerste keer gebruikte brak er een stukje van het punt af. Ik was een beetje teleurgesteld aangezien dit toch niet zo goedkoop is, maar mijn zus vertelde me dat zij geen problemen gehad heeft met haar Lip Pencil. Waarschijnlijk zal ik een slecht potlood gehad hebben of een beetje te wild mee geweest zijn. Gelukkig heb ik het een beetje kunnen herstellen zodat ik het toch nog kan dragen.

Wat denken jullie van de NARS Velvet Gloss Lip Pencils?

Reacties

Een reactie posten