Philosophy | Hands of Hope

 

Nu het kouder begint te worden gebruik ik vaak handcrème om te vermijden dat mijn handen te droog worden. Vandaag laat ik jullie er eentje van Philosophy zien: Hands of Hope.


Hands of Hope is niet alleen een hydraterende handcrème maar ook een nagelriem crème.



De crème trekt snel in en voelt helemaal niet vettig of plakkerig aan. Het subtiele geurtje vind ik net fijn.

Dit zijn de ingrediënten.

Net als alle ander producten van Philosophy heeft ook dit product een simpele maar chique verpakking. De handcrème zit in een witte tube met zwarte letters. Ook hier kan je weer een leuke spreuk terugvinden.


Welke handcrème gebruiken jullie?

Reacties

  1. Ik gebruik Soap & Glory Hand Food en ik ben er gek op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik nu een handcreme van LIERAC, heb nog nooit een handcreme van Philosophy geprobeerd.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten