L’Oréal | Infallible Pro-Spray & Set Makeup Extender Setting Spray


Onlangs liet ik jullie al eens de All Nighter Makeup Setting Spray van Urban Decay zien, vandaag laat ik jullie een drugstore versie zien, namelijk de Infallible Pro-Spray & Set Makeup Extender Setting Spray van L’Oréal.



Als ik naar een feest of zo moet gaan gebruik ik altijd een setting spray zodat mijn make-up zeker de hele avond goed blijft zitten. Ik had deze van L'Oréal al verschillende malen bij Tati gezien en was er toch benieuwd naar. Aangezien ik enkel nog maar de All Nighter Makeup Setting Spray van Urban Decay getest heb wou ik deze drugstore versie zeker ook eens uitproberen. Volgens mij is deze olie-vrije setting spray niet bij ons te koop.




Net als andere setting sprays moet je deze goed schudden voor gebruik. 20 à 25 cm van je gezicht houden en 4 tot 6 keer in een X en een T spuiten. En that’s it.




Het product zit in een rubberachtige fles en ligt goed in de hand.

Deze setting spray werkt even goed als die van Urban Decay vind ik zelf. Mijn make-up blijft de hele dag mooi zitten. Moest je deze eens tegenkomen, zeker eens proberen.

Ik kocht de Infallible Pro-Spray & Set Makeup Extender Setting Spray bij CVS voor $ 16,99 wat toch al duur is voor drugstore vind ik. Ik ben ze daarna wel wat goedkoper tegen gekomen in andere winkels.

Gebruiken jullie een setting spray?

Reacties