Dr. Hauschka | Vitaliserend verzorgingsritueel


Enkele weken geleden won ik op Daintyribbons, de blog van Romina een pakketje van Dr. Hauschka. Ik had voornamelijk meegedaan omdat ik benieuwd ben naar het merk en was dan ook superblij dat ik gewonnen had. Bedankt Romina.




Het Vitaliserend verzorgingssritueel is een intensieve verzorgingsset voor een stralende, egale huid en bevat:
- Vitaliserend Masker
- Gezichtsdampbad
- Reinigend Masker
- Porseleinen kommetje en penseel




Hoe verloopt dit ritueel?

Eerst een gezichtsdampbad om de poriën te openen en de stofwisseling te bevorderen. Het dampbad is de ideale voorbereiding voor een grondige reiniging. Daarna kan je het  het reinigend masker of het vitaliserend masker aanbrengen, maar je kan ze ook gewoon na elkaar aanbrengen om het verzorgingsritueel compleet te maken. Het reinigend masker zuivert en reinigt diep. Het vitaliserend masker is gebaseerd op op basis van heilzame planten zoals kweepeer, wondklaver en kamille stimuleert je huid en brengt haar  in balans en houdt het vochtbalans in evenwicht. Het geeft je huid een mooie egale teint. De kostbare plantaardige oliën zoals jojoba, abrikozenpitten en tarwekiemen hebben een vitaliserende werking op de huid en geven haar een verfijnde uitstraling.


Deze producten zijn geschikt voor elk huidtype.

Ik ben benieuwd naar de producten. Leuk dat er een kommetje en penseel bij zitten. Die ga ik zeker vaak gebruiken als ik een masker aanbreng.

Gebruiken jullie producten van Dr. Hauschka? Welke kunnen jullie mij van dit merk aanraden?

Reacties

  1. Ziet er goed uit ik verkoop een puur biologische lijn die veel bloggers fijn vinden! en acne eczeem verhelpt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dit setje ook net binnengekregen. Heb 't nog niet geprobeerd, maar ben benieuwd. Leuk inderdaad dat het zo'n complete set is.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten