FOTD | Nieuwjaarsdrink


Sinds enkele jaren hebben we de gewoonte om een nieuwjaarsdrink te doen met de hele familie. Zo zijn we nog eens allemaal samen voordat mijn grootouders weer voor een paar maand naar Spanje gaan. Dit jaar ging de drink mij ons door.

Voor deze look heb ik eigenlijk niet zoveel producten gebruikt. Mijn favoriete combinatie van dit moment is de Bye Bye Under Eye Anti-Aging Concealer in Light en Your Skin But Better CC Cream with SPF 50+ in Fair van It Cosmetics. Om af te poederen gebruikte ik de Loose Setting Powder in Translucent van Laura Mercier.

Voor mijn ooglook gebruikte ik het Cosmic Bronze Eyeshadow Quad van Fleur De Force. Ik heb alle vier de kleurtjes verwerkt. Na het krullen van mijn wimpers gebruikte ik de Sumptuous Bold Volume Lifting Mascara van Estée Lauder.

Om wat kleur te geven aan de rest van mijn gezicht gebruikte ik het Filmstar Bronze & Glow palette van Charlotte Tilbury. De highlighter is zo mooi. Ik gebruik dit palette eigenlijk veel te weinig want het is toch een juweeltje.

Op mijn lippen ging ik voor een feller kleurtje en gebruikte ik Cream Lip Colour in Penny Red van H&M Beauty.

Zoals je kan zien heb ik veel nieuwe producten gebruikt voor deze look. Je mag er binnenkort zeker nog reviews van verwachten.




Wat vinden jullie van mijn ooglook?

Reacties

Een reactie posten