Bioderma | Créaline H2O reinigingsdoekjes

 

Onlangs heb ik een review geschreven over het Sensibio H2O Micellair water van Bioderma. Vandaag laat ik jullie de Bioderma Créaline H2O reinigingsdoekjes zien.


Eigenlijk zijn deze reinigingsdoekjes niets anders dan doekjes gedrenkt in micellair water. Het micellair water van Bioderma is een zachte, milde reiniger op basis van water en micellen, die het vuil van je huid halen.

De reinigingsdoekjes zijn nog handiger in gebruik. Gewoon uit de verpakking halen, over je gezicht wrijven en je huid is gereinigd.




Je kan de doekjes gebruiken om je make-up af te halen maar ook gewoon om je huid te reinigen.

De Créaline H2O reinigingsdoekjes zijn handig voor op vakantie of als je haast hebt en geen zin meer hebt om je huid met allerlei producten te reinigen. Ik heb de doekjes op vakantie getest en vind ze goed voor af en toe, maar voor elke dag zou ik ze zeker niet gebruiken.

Je kan deze reinigingsdoekjes bij de apotheker kopen.

Wat denken jullie van deze doekjes? Gebruiken jullie reinigingsdoekjes?

Reacties

  1. Lijkt me inderdaad wel handig voor af en toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een fijn product, ik gebruik dit soort doekjes eigenlijk bijna niet. Tenzij ik op vakantie ga. -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het micellair water van Bioderma heel fijn dus ik veronderstel dat deze doekjes mij ook wel zullen bevallen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten