Favorieten Februari

 

De maand is weer voorbij gevlogen en dan is het tijd om mijn favoriete producten aan jullie te laten zien.



MAC palette (review)
Ik heb onlangs besloten om meer terug te grijpen naar mijn oudere palettes. De laatste tijd heb ik mijn zelf samengesteld palette van MAC veel gebruikt. Satin Taupe blijft toch 1 van mijn favoriete kleurtjes hieruit.


Laura Mercier Blush & Glow Trio (review)
Een palette dat ik heel graag wou is intussen ook al een favoriet geworden. Alle 3 hebben ze een mooie pigmentatie. De highlighter geeft zo'n mooie glans.

Origins Clear Improvement Mask (review)
Voorbije maand maakte ik kennis met Origins. Het Clear Improvement Mask reinigt mijn huid, waardoor ik minder last heb van onzuiverheden. Ik gebruik het 1 keer per week en enkel op mijn neus.

Sonia Kashuk Core Tools Duo-fiber Fan Brush Nr 129‏ (review)
Deze kwast gebruik ik elke keer als ik highlighter aanbreng. Ik heb de kwast al enkele malen gewassen en deze blijft nog altijd zijn vorm mooi behouden.
 
Welke waren jullie favoriete producten van de voorbije maand.

Reacties

  1. Wat een prachtig blush&glow trio van Laura Mercier! Ik ben ook nieuwsgierig geworden naar het masker, die zie ik de laatste tijd veel voorbij komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat MAC palette is erg mooi! Wat heb je toch mooie spullen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je Mac palette ziet er al mooi gevuld uit, prachtige kleurtjes koos je ;). x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten