La Mer | The Renewal Oil

 

Een tijdje geleden mocht ik naar het Beautyminded x La Mer event van Katia. Daar kregen we een flesje van The Renewal Oil, hun allernieuwste product. Zelf had ik nog nooit iets gekocht van dit super-de-luxe merk en nu kon ik het dus eens testen.


Wat is nu de The Renewal Oil?
Het is een multifunctioneel elixir gebaseerd op de actieve formule van water en eucalyptus en sesamolie van de Miracle Broth. De olie wordt geactiveerd door de ‘La Mer Shake’ te doen. Dit is gewoon door het flesje zachtjes te heen en weer te schudden.




Je kan het echt voor vanalles gebruiken. Mijn lippen waren droog en kapot van de kou. Een paar druppeltjes voor het slapen gaan en ’s morgens waren mijn lippen weer mooi zacht. Een aanrader is ook om de olie op je nagelriemen te gebruiken. Ze zien er daarna weer mooi gezond uit. Als je het op je droge haarpunten aanbrengt ziet ze er weer gezond uit. Een ander ideetje is de olie mixen in je foundation of moisturizer, Je kan het ook gewoon in je bad doen. Zou ik zelf niet doen, want daar vind ik het product iets te duur voor.
Voor deze olie hebben ze zelfs een eigen hashtag #LaMerArtOfPlay gecreƫerd. Hier kan je laten zien hoe jij de The Renewal Oil gebruikt.
The Renewal Oil kan je kopen bij Parfuma.
Gebruiken jullie de The Renewal Oil? 

Reacties

  1. Het ziet er best luxe uit en is ook nog eens multifunctioneel! Super handig :D

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten