Top 3 | Highlighters


Het is weer tijd voor mijn maandelijks top 3-tje. Vandaag laat ik jullie mijn favoriete highlighters uit mijn stash zien. Het is een mix van goedkope en duurdere merken.


Becca Shimmering Skin Perfector Pressed in Champagne Pop (review)
Deze highlighter in samenwerking met Jaclyn Hill is waarschijnlijk één van de favoriete highlighters van menig blogger en vele anderen. Het was voor mij een kennismaking met het merk. De glans is zo mooi en je hebt maar heel weinig nodig voor een mooie glow.



Catrice Pure Shimmer Highlighter
Deze komt uit de limited edition Nude Purism collectie. Door de mooie print en het feit dat het een limited edition is gebruik ik de highlighter niet zo veel. Ook deze heeft een prachtige gouden glans.


MUA Undress Your Skin Shimmer Highlighter
Deze budget highlighter heeft een mooie roze glans. Denk dat dit de eerste highlighter is die ik ooit kocht.


Zoals je kan zien zijn ze alle 3 heel verschillend maar toch mooi gepigmenteerd. 

MUA, Catrice, Becca

De Becca highlighter blijft mijn favoriet van de 3. Vroeger gebruikte ik eigenlijk nooit highlighter maar nu grijp ik er toch regelmatig naar want ik vind dat die een look kunnen afmaken.

Welke highlighter gebruiken jullie?

Reacties

  1. Becca MOET ook wel favoriet zijn, is gewoon de beste. zo mooi dat je die hebt! De anderen lijken me ook fijn. Mijn favoriet is van de Glow Kit van ABH :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die ziet er ook heel mooi uit. Als ik die tegenkom ga ik er toch ook eens naar kijken.

      Verwijderen
  2. Ik vind champagne pop ook prachtig! Soft and Gentle van MAC is ook een favoriet van mij

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten