Books | Everything Eyes - Bobbi Brown


Lang geleden dat ik nog eens een review van een boek gedaan heb. Vandaag laat ik jullie Everything Eyes van Bobbi Brown zien. Ik had deze al een tijdje liggen maar nog niet gelezen. Onlangs was ik ziek en besloot ik dat toch maar eens te doen.




Ik heb niet zoveel beautyboeken en aangezien Everything Eyes vooral op de ogen gericht is was ik benieuwd of ik hier iets uit kon leren.

Het boek is opgedeeld in 3 delen: Basics, Get the look en Hey, four Eyes.

Basics
Dit hoofdstuk is nog eens opgedeeld in 3 stukken: Brushes & tools, Healthy eyes en Basic eye techniques. In het eerste stuk richt ze haar vooral op welke kwasten en tools je nodig hebt om ooglooks te maken. Daarnaast staan er ook tips in om je ogen er stralend uit te laten zien met informatie over oogcrèmes en natuurlijke behandelingen. In Basic Eye techniques draait het om correctors, concealers en de vorm van je ogen. 





Get the look
In dit hoofdstuk komen allerlei looks aan bod zoals smokey eyes, winged,… 



Hey, four eyes
Het laatste hoofdstuk is gericht naar brildragers. Als je een bril kiest is de vorm van je gezicht belangrijk. Er staan ook verschillende make-uplooks bij speciaal voor iemand met een bril.



Als brildrager vond ik het een leuk boek. Ik wist al het meeste maar heb toch nog dingen kunnen opsteken. 


Wel jammer dat er geen stap voor stap foto’s in staan want dat zou het boek nog interessanter maken. Ik zou het boek vooral aanraden aan mensen die met make-up beginnen.

Ik kocht Everything Eyes op Bol.com.

Lezen jullie veel beautyboeken? Kunnen jullie mij er nog aanraden?

Reacties

  1. Ik vond het wel een zeer interessant boek. Vooral de delen over oogvormen en het kopen van een bril vond ik heel interessant, hier wist ik zelf niet zo heel veel over.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat deel vond ik ook heel interessant, want een juiste bril vinden vind ik totaal niet gemakkelijk

      Verwijderen
  2. Wat een gaaf boek! Ik heb nog nooit een beautyboek gelezen eerlijk gezegd, maar het ziet er wel zo mooi uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er een interessant boek uit! Leuk dat er een hoofdstuk is met make-up tips voor brillendragers ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten