OP # April


Het is weer tijd om te laten zien welke producten ik opgebruikt heb. Zijn jullie benieuwd? Kijk dan vlug verder.

Deze maand was er een mooie verdeling tussen skincare, badproducten en maskertjes.


Starskin Nourishing and Cooling Foot Mask Socks – Walk of Fame
Een masker voor je voeten klinkt misschien raar, maar mijn voeten voelden hierna heel zacht aan.

Kruidvat Energizing Boost Tissuemasker (review)
Dit sheetmask maakt mijn huid lekker zacht. Ik ga dit masker zeker opnieuw kopen.

Sephora Argan Hand Mask
Dit handmasker  maakt je handen weer zacht. Nadeel is dat je hander erna vettig zijn, maar dat kan je er gewoon afwassen.


Dirty Works Buff Your Stuff Body Scrub (review)

Deze Body Scrub met amandelolie ruikt zo lekker. Mijn huid voelde zacht aan na gebruik. 

Yves Rocher Monoï de Tahiti Douchegel
Deze geur is gewoon zalig. Dit is echt één van mijn favoriete douchegel geuren.

Balea Dusche & Crème Vanille & Cocos (review)
Nog een douchegel die lekker ruikt. Mijn vriend heeft deze voornamelijk gebruikt. 

Yves Rocher Coconut Fizzy Bath Cube
De bubblebar met kokosgeur vind ik eigenlijk niet zoveel doen. 


Caudalie Vinosource Moisturizing Sorbet (review)
Ik ben heel tevreden over deze crème. Mijn huid werd goed gevoed. Ik ga deze zeker nog opnieuw kopen. De Sorbet is ook meteen een favoriet, maar dat zie je morgen.

REN Vita Mineral Active 7 Eye Gel (review)
De oogcrème zorgde ervoor dat de huid onder mijn ogen niet uitdroogde, maar voor de rest heb ik niet speciaals gemerkt.

Cattier Paris Cleansing Micellar Solution 
Dit Micellar water met rozenwater en aloe vera maakte mijn huid helemaal schoon.

Nivea Anti-Transparant Invisible for Black & White Deodorant     
Deze deodorant is al vaak in mijn OP artikels verschenen. Het is dan ook mijn favoriete deodorant.

Welke producten hebben jullie opgebruikt?

Reacties

  1. Leuk om te zien wat je hebt opgemaakt! Oh, een masker voor je voeten lijkt me echt heerlijk. Ik verzorg mijn voeten eigenlijk veel te weinig omdat ze toch altijd onder sokken verstopt zitten.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten