Sephora | Shea Lip Mask


Een maskertje voor je lippen vond ik wel heel raar klinken. Toen ik deze bij Sephora zag wou ik deze natuurlijk uittesten.


Met dit Bio-cellulose Lipmasker speelt Sephora in op de Aziatische beautytrend van dit moment.


Net zoals de meeste Bio-cellulose makers moet je eerste langs beide zijden een velletje afhalen. Je plaatst het maskertje op je lippen en laat het zo 15 minuten zitten. Eens je het masker op de juiste plaats heb blijft het gewoon zitten. Het glijdt niet weg en er drupt ook geen product van af. Er is nog een opening in zodat je toch kan praten terwijl je het maskertje op hebt. Na 15 minuten haal je het van je lippen en het overige serum kan je inmasseren.



Mijn lippen voelen inderdaad veel zachter en beter aan dan ervoor.

Persoonlijk vind ik dat je dit effect ook kan bekomen met een gewone lippenbalsem maar het blijft leuk om eens te doen. Ik denk wel dat ik deze nog eens ga kopen, zeker voor in de wintermaanden aangezien mijn lippen dan sneller droog zijn.

Het Shea Lip Mask kost  € 2,50.

Wat denken jullie van dit lipmaskertje? Is dit iets voor jullie?

Reacties

Een reactie posten