Makeup Geek | Duochrome Eyeshadow Pan in Ritzy


Naast de gewone Eyeshadows en de Foiled Eyeshadow zijn er ook Duochrome Eyeshadow Pans verkrijgbaar. Door mijn positieve ervaringen met het merk bestelde ik er ook eentje van. Ik ging voor de kleur Ritzy.



De Duochrome Eyeshadow Pans zijn iets heel speciaals. Ze hebben een tweedimensionale finish waardoor het lijkt dat ze uit meerdere kleuren bestaan.

Ritzy is een warme roodbruine basiskleur met een groene en gouden glans.




Op de swatch kan je beide kleuren heel goed zien.


Net als de gewone oogschaduwen is deze goed gepigmenteerd en gemakkelijk aan te brengen. Ook uitblenden gaat heel gemakkelijk.

Ik moet wel zeggen dat de kleur echt groen lijkt. Het is niet een kleurtje dat ik normaal zou dragen maar vind het wel heel mooi en ga het ook vaker dragen. Ik breng de kleur maar al als een accent en niet op het hele ooglid, daarvoor vind ik het iets te. Ik ben wel benieuwd naar de andere duochrome kleurtjes.

De Duochrome Eyeshadow Pans kosten € 6,30.

Wat vinden jullie van dit kleurtje?

Reacties