Tonymoly | Egg Pore Blackhead Steam Balm


Ik had jullie nog niet zo lang geleden al laten kennis maken met het Aziatische merk Tonymoly. Na het testen laat ik jullie vandaag de Egg Pore Blackhead Steam Balm zien.

 


Egg Pore Blackhead Steam Balm is een maskertje dat werkt als een stomer om je poriën te openen. Deze zelfwarmende balsem verwijdert vuil en olie en zorgt ervoor dat je huid zacht en gehydrateerd aanvoelt.

Het masker bevat eierdooier extract, een zeezout scrub en een houtskool scrub. Het eierdooier extract zorgt voor het voeden van de huid, de zoutscrub voor het exfoliëren van witte vetbolletjes en de houtskool scrub verwijdert zwarte puntjes. Eierschaalpoeder hydrateert dan weer de huid.




Hoe gebruik je dit masker nu?
Reinig eerst je huid en breng daarna een hoeveelheid aan op de plaats waar je veel last hebt van zwarte puntjes. Bij mij is dit mijn neus. Gedurende 3 tot 5 minuten zachtjes inmasseren en je zal voelen dat het begint op te warmen. Wanneer de olie wit wordt was je dit af met lauw water. Voor een optimaal effect gebruik je de Steam Balm best 1 à 2 maal per week.


Mijn huid voelde erna schoon en zacht aan maar echt effect zie je pas na enkele malen het gebruikt te hebben.

Ook gevoelige huidjes kunnen dit ‘maskertje’ gebruiken want er zitten geen parabenen, sulfaten of minerale oliën in.

Het masker zit verpakt in een groot ei. Handig voor thuis, maar kan je moeilijk meenemen vind ik. 

Wat denken jullie van dit masker? Iets voor jullie?

Reacties

  1. Oeh klinkt heel fijn! Ik kende dit product nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien omdat het hier niet zo gemakkelijk verkrijgbaar is. Heb nog een heleboel producten van het merk die ik moet testen

      Verwijderen
  2. Ziet er leuk uit; alleen jammer dat het merk niet proefdiervrij is.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten