Boots | Tea Tree & Witch Hazel Peel Off Face Mask


Naast sheetmasks gebruik ik ook graag peel off masks. Bij Boots kwam ik het | Tea Tree & Witch Hazel Peel Off Face Mask tegen en besloot er eentje te kopen om te testen.



 

Het Peel Off Face Mask bevat antibacteriële Tea Tree Olie en Toverhazelaar om de huid te kalmeren. Deze ingrediënten helpen om de huid weer helder en gezond te maken doordat ze het vuil uit je poriën halen en ze kleiner maken, mee-eters helpen verwijderen en toekomstige breakouts voorkomen.

Het masker is doorzichtig en dik. Het voelt aan als een gel, maar is heel gemakkelijk aan te brengen. Toen ik het zakje opende kwam er een sterke geur uit. Gelukkig verdween die bij het aanbrengen want die geur was niet echt mijn ding.

Ingrediënten:

Hoe aanbrengen?
Breng een laagje van 1 mm aan over het hele gezicht. Laat 10 à 15 minuutjes drogen en trek het zachtjes van je gezicht. De restjes kan je gewoon met lauw water wegvegen. Ik kan echt aanraden om zeker geen dikke laag aan te brengen want dan droogt het masker niet goed. Had dit op enkele plekken gedaan en kon het er dan niet zo aftrekken.


Het masker is verpakt in een zakje zoals de meeste maskers, maar het is ook verkrijgbaar in een tube. In de tube zit meer product en kan je dus meerdere keren een masker aanbrengen.


Mijn huid voelde lekker zacht aan na het verwijderen van het masker. Ik had geen irritaties wat ook heel positief is. Of het echt onzuiverheden verwijdert kan ik niet zeggen, want met 1 keertje een masker te doen is natuurlijk niet alles ineens weg. Heb wel enkele reviews opgezocht en daar wordt toch gezegd dat hun huid er veel beter op geworden is. Volgende keer als ik naar Londen ga misschien toch maar een tube kopen.

Tea Tree & Witch Hazel Peel Off Face Mask kost £ 0,99.

Wat denken jullie van dit masker?

Reacties

  1. Ik krijg van peel-off maskers altijd meer het gevoel dat het echt iets doet :O deze klinkt prima!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten