Starskin | Nourishing Hand Mask Gloves – Hollywood Hand Model


Een masker voor je handen?  Daar had ik eerlijk gezegd nog niet van gehoord. Toen ik de Nourishing Hand Mask Gloves zag liggen wou ik die wel eens testen.




Het Nourishing Double-Layer Hollywood Hand Model Hand Mask Gloves is een herstellend masker voor de huid van je handen. Het masker bevat een serum met het hydraterende Sheabutter en een mix van 16 plantaardige ingrediënten en oliën. Door de techniek met dubbele lagen wordt er een soort sauna gecreëerd en kan het serum goed in je handen trekken.





Het masker bestaat uit 2 aparte stukken, 1 voor elk hand. Je steekt je hand in de handschoen en goed dichtplannen zodat je een sauna-effect kan creëren. Laat je handen 15 minuten relaxen. De rest van het serum kan je inmasseren.

Ze geven nog een kleine tip om de maskers binnenstebuiten te draaien na gebruik en de rest van het serum op je arm of elleboog aan te brengen en in te masseren om de huid te verzachten.

Mijn handen voelen zacht aan na gebruik van het masker. Echt een aanrader voor wie last heeft van droge handen, zeker nu in de winter.

De Nourishing Double-Layer Hollywood Hand Model Hand Mask Gloves zijn te koop bij Douglas en kost € 9,99.

Wat denken jullie van dit handmasker? 

Reacties

  1. Ik zou dit echt heel goed kunnen gebruiken! Nu gebruik ik altijd een nachtserum voor mijn handen, helemaal met de kou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wist ook niet dat dit bestond! Fijn dat het ook echt werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Had de maskers van Starskin al vaak in de winkel gezien, maar nog nooit uitgetest. Vind het wel raar dat ze een masker ontwikkelen voor je handen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier had ik ook nog niet van gehoord! Lijkt me wel eens fijn om te proberen! ^^ x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten