Zadig & Voltaire | This is Her! & This is Him!


Het Franse merk Zadig & Voltaire kende ik enkel als een kledingmerk. Onlangs brachten ze 2 nieuwe parfums uit: This is Her! & This is Him!.


Het juiste parfum vinden vind ik iets heel moeilijk en was dus heel benieuwd naar deze parfums. 

This is Her!



This is Her! is een Oriëntaalse vanille geur voor dames en is gecreëerd door Sidonie Lancesseur and Michel Almairac.

Topnoten: Arabische Jasmijn (Sambac), Roze peper en Zijdeboom.
Hartnoten: Kastanje en Vanille.
Basisnoten: Sandelhout en Kasjmier hout.

This is Him!



De mannelijke versie heeft dan weer een Oriëntaalse houtachtige geur, gecreëerd door Nathalie Lorson and Aurélien Guichard.

Topnoten: Pompelmoes en Zwarte peper
Hartnoten: Wierook en Vanille
Basisnoot: Sandelhout

De verpakking van de flesjes zijn simpel, een witte flacon voor de dames en een zwarte voor de heren. Samen vormen ze een geheel, wat wel leuk gevonden is.


Ik vind de geur heel speciaal, maar zeker niet slecht. Zoals ik al eerder aangaf ben ik een moeilijk qua parfums. Mijn vriend vind de mannelijke geur lekker ruiken.  

Wat is jullie favoriete parfum?

*ik heb dit product ontvangen

Reacties

  1. Mijn favoriete parfum is victor & rolff de flowerbomb en van Roberto Cavalli met het tijgerprintje bij de dop, kan even niet een twee drie op de naam komen. Fijn artikel! Voor de man vind ik de nieuwe van paco robanne heel fijn (de brons kleurige) of vroeger die van David Backham after dark, zwart flesje met zilveren magneet sluiting, nergens meer te verkrijgen.. echt slecht

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dit lijken me geuren die ik en mijn vriend ook lekker zouden vinden! ^^ Mijn favoriet op dit moment is Velvet Patchouli van The Master Perfumer. x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten