Treacle Moon | Marshmallow Heaven Showergel


Ik liet jullie al eerder zien dat ik verschillende geurtjes douchegel van Treacle Moon heb. Onlangs kon ik er daar nog eentje aan toevoegen, namelijk Marshmallow Heaven.



In de winter kan ik genieten van een kop warme chocolademelk met marshmallows. De geur van deze douchegel doet me daar aan denken. Het is echt een lekkere zoete geur. 



Net als de andere douchegels van Treacle Moon is deze heel creamy en schuimt goed. Ik gebruik ze altijd in het bad, zalig. 

Doordat het flessen zijn van 500 ml kan je er ook lang mee doen.

IngrediĆ«nten:  

Treacle Moon test niet op dieren, enkel op zichzelf zeggen ze. 
Deze douchegel is speciaal voor de droge huid.

De producten van Treacle Moon zijn in Belgie en Nederland te koop bij Albert Heijn. In Duitsland kan je ze bij DM kopen en daar kosten ze maar €3,95 euro. 

Wat denken jullie van dit geurtje?

Reacties

  1. Dit lijkt me echt een heerlijke geur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een heerlijke douchegel. Mooie foto's ook! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb nog geen Treacle Moon douchegels gebruikt, maar klint niet slecht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit! :D Ga ik denk ik ook maar eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij de DM heb je ook handcremes van Treacle Moon, waaronder de Marshmallow... heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zelf ben ik al helemaal verslaafd aan Snowfairy van Lush, dus ondanks dat deze lekker klinkt, kan ik geen afscheid nemen van mijn roze Snowfairy hahaha
    Liefs, Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahh, Treacle Moon! Ik heb One Ginger Morning in de douche staan. Ideaal voor 's ochtends! Deze lijkt me iets te zoet voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het klinkt als een hele zoete douchegel; ben zelf meer van de frissere geurtjes. Zal bij de AH eens gaan ruiken aan een fles.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten