Bumble & Bumble | Thickening Shampoo & Conditioner


Bumble & Bumble is een merk waar ik al veel van gehoord had maar nog nooit iets gekocht had. Ik heb dun haar en wou de Thickening producten eens uitproberen. Een tijdje geleden kocht ik een setje met travelsizes van de Thickening Shampoo en conditioner. Op citytrip in Londen besloot ik ze samen met mijn zus eens uit te testen.


De Thickening lijn maakt dun, futloos haar weer dikker en voller en pakt ook de gespleten puntjes aan. Laat dat nu net zijn wat mijn haar kan gebruiken.

Shampoo

De shampoo geeft je haar een lift, hydrateert en herstelt gespleten punten. Je hebt maar weinig product nodig want deze schuimt goed.


Ingrediënten Shampoo: 
- Aloe Barbadensis Blad Sap: hydrateert, verzacht en geneest het haar.
- Panthenol (Pro-Vitamine B5): bevordert de vochtbalans.
- Polyquaternium-10: zorgt voor hydratatie.

Water, Sodium Laureth Sulfate, Lauramidopropyl Betaine, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice, Panthenol*, Glycerin, Myristamine Oxide, Polyquaternium-10, Polyquaternium-11, Acetamide MEA, Sorbitol, Tetrasodium EDTA, Citric Acid, Sodium Chloride, Phenoxyethanol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Ext. Violet 2 (CI 60730), Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene, Fragrance Pro-Vitamin\Vitamine: *B5.


Conditioner

De conditioner hydrateert, beschermt, en zorgt ervoor dat je haar gemakkelijk doorkambaar is. Je haar gaat er voller uitzien.


Ingrediënten:
- Gehydrolyseerd soja-eiwit: bevordert de volheid en het vasthouden van vocht.
- Zijde poeder (Serica): versterkt de glans, de handelbaarheid, de structuur en de volheid.
- Gehydrolyseerd tarweproteïne: hydrateert, repareert en verbetert de uitstraling en glans.
- Aloe Barbadensis Bladsap: hydrateert, verzacht en geneest haar.

Water, Cetearyl Alcohol, Neopentyl Glycol Diheptanoate, Distearoylethyl Dimonium Chloride, Cetyl Alcohol, Hydrolyzed Soy Protein, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Wheat Starch, Silk Powder, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice, Tocopheryl Acetate, Polyquaternium-11, Cetrimonium Chloride, Soyalkonium Chloride, Hydroxyethylcellulose, Lauramine Oxide, Behentrimonium Methosulfate, Oleyl Alcohol, Butylene Glycol, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Benzophenone-4, Trisodium HEDTA, Citric Acid, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Phenoxyethanol, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Fragrance.


We hadden allebei dezelfde conclusie. Ons haar voelde zacht aan, had meer volume en voelde ook minder snel vettig aan waardoor we een volgende wasbeurt een dag langer dan normaal konden uitstellen.

Bumble & Bumble is te koop bij Parfuma & Ici Paris Xl.

Gebruiken jullie producten van dit merk? Welke kunnen jullie mij nog aanraden?

Reacties

  1. Zo handig, zulke setjes! Ideaal om producten uit te proberen, maar wat dit merk betreft, moet ik helaas passen. Jammer, want alles ziet er zo leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slim dat je eerst kleine flesjes hebt geprobeerd en fijn dat je resultaat zag. Ik ken dit merk verder niet, maar zoals je weet hij ik het meer bij meer natuurlijke ingrediënten en merken. Op dit moment heb ik moogoo shampoo wat me goed bevalt, hopelijk vind ik dit jaar nog een goed recept wat ik zelf kan maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten