Kiehl’s | Ultra Facial Toner


Sinds kort gebruik ik dagelijks een toner in mijn skincare routine. Momenteel gebruik ik de Ultra Facial Toner van Kiehl's en vandaag laat ik jullie weten wat ik ervan vind.


De Ultra Facial Toner is een melkachtige tonic met evenwichtig pH en bevat geen alcohol. De tonic is ook wat dikker dan andere tonics. Het product verwijdert niet alleen onzuiverheden die nog achterblijven na het reinigen maar hydrateert en kalmeert ook de huid. De ideale voorbereiding voor je hydraterende verzorging.


De hoofdingrediënten zijn Antarcticine (glaciaal glycoproteïne-extract), Abrikozenpitolie (zorgt voor hydratatie, maakt de huid weer zacht en zuiver) en Advocado-olie (helpt de huid te herstellen).

Ik gebruik de tonic telkens na het reinigen met micellair water. Met de tonic verwijder je de laatste onzuiverheden. Ik breng wat tonic aan op een wattenschijfje en breng het aan over mijn hele gezicht. Mijn gezicht voelt schoon en zacht aan.


De Ultra Facial Toner zit in een simpel wit flesje met een klikdop. Het gaatje is niet te groot waardoor je ook niet teveel aan product krijgt als je op de fles duwt.

De toner is geschikt voor alle huidtypes.

De Ultra Facial Toner kost € 9,50 voor 75 ml. 

Gebruiken jullie een toner?

Reacties

  1. Klinkt als een fijne toner. Ik gebruik enkel micellair water om mijn gezicht te reinigen en dat werkt prima voor mij X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten