Yves Rocher | Pure Light Light Cushion Foundation


Zowat elk merk heeft intussen een cushion foundation uitgebracht. Ik wou er al langer eentje proberen maar omdat ze meestal prijzig zijn heb ik de boot afgehouden. Maar onlangs zat er bij Flair een bonnetje voor een gratis Pure Light Light Cushion Foundation van Yves Rocher en kon ik het niet laten om deze te gaan halen. 




De foundation is beschikbaar in 6 kleuren en Beige 200 was het meest geschikt voor mij.
 

Het Light Cushion Foundationis een combinatie van het praktische van een compactpoeder met het lichte en stralende van een vloeibare foundation. Je huid ziet er meteen stralender uit.


Het geheim van deze foundation is de Babassu-olie. Deze wordt verkregen uit de zaden van de Babassupalm die oorspronkelijk uit Zuid-Amerika komt. De Babassu-olie bevat voedende eigenschappen.



Full face makeup met de cushion foundation

De cushion foundation geeft een medium dekking. Zelf gebruik ik het sponsje om de foundation aan te brengen maar om het over mijn gezicht te verdelen gebruik ik mijn vertrouwde foundation kwast. 

De foundation is verpakt in een stevig wit doosje met in het zilver het logo van Yves Rocher. Als je het doosje opent zie je meteen het kussentje en een spiegeltje. Als je het kussentje wegneem en het dekseltje eronder opent zie je het cushion gedrenkt in foundation. 

Je moet er altijd op letten dat het doosje goed dicht is of de foundation droogt op. Ik ben wel benieuwd hoeveel keer ik de foundation ga kunnen gebruiken want het het sponsje zie je niet hoeveel product er nog in zit. 

De foundation is vrij van parfum en parabenen.

Pure Light Light Cushion Foundation kost € 29,95. Er zijn vaak promoties waar je de producten voor de helft van de prijs kan kopen.

Gebruiken jullie cushion foundations? Wat vinden jullie ervan?

Reacties